Reklamacje i zwroty

Strona główna » Reklamacje i zwroty

Reklamacje

  1. Wszystkie produkty dostępne w sklepie hardes.com.pl objęte są gwarancją. Jeżeli po otrzymaniu produktu zostaną wykryte wady techniczne lub, produkt został uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, klient ma prawo odesłać go z powrotem.
    Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty pocztowej zwrócimy Państwu natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji. Reklamacji nie obowiązują materiały jednorazowego użytku.
  2. Procedura reklamacji:
    1. Klient odsyła reklamowany towar. Towar musi być zapakowany w sposób bezpieczny, gwarantujący jego bezpieczny transport.
    2. Na przesyłce powinien być napis „Reklamacja”.
    3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń lub wad mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane jedynie w sytuacji, gdy wada czy uszkodzenie zostały zgłoszone dostawcy w momencie odbioru przesyłki. Warunkiem przyjęcia takiej reklamacji będzie spisanie wraz z dostawcą protokołu reklamacyjnego.
    4. Przesyłki z reklamacjami należy kierować na adres:
      Sklep Internetowy Hardes.com.pl
      Aleksandra Krężołek Robert Redzisz
      Mielczarskiego 47
      25-709 KIELCE
    1. Do przesyłki należy dołączyć wypełniony i podpisany dokument reklamacyjny
    2. Po dotarciu przesyłki do magazynu sklepu Klient otrzymuje informację e-mail o otrzymaniu reklamacji.
    3. Następuje rozpatrzenie reklamacji.
    4. Po odesłaniu podpisanej przez klienta faktury korygującej zwracana jest należna kwota w sposób określony w dokumencie zwrotu.

    Zwroty

    Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku Klient może w terminie 10 dni od daty otrzymania towaru odstąpić od umowy rezygnując z towaru zakupionego w sklepie internetowym hardes.com.pl
    Zwracany towar nie może być używany ani uszkodzony, a także musi posiadać oryginalne opakowanie. Klient dokonuje zwrotu towaru na swój koszt. Klient ponosi wszelkie koszty związane z dokonaniem zwrotu.
    Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

    1. Do przesyłki należy dołączyć wypełniony i podpisany dokument zwrotu
    2. Po dotarciu przesyłki do magazynu sklepu Klient otrzymuje informację e-mail o otrzymaniu zwrotu.
    3. Po odesłaniu podpisanej przez klienta faktury korygującej zwracana jest należna kwota w sposób określony w dokumencie zwrotu.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Koszyk

close