Reklamacje
- Wszystkie produkty dostępne w sklepie hardes.com.pl objęte są gwarancją. Jeżeli po otrzymaniu produktu zostaną wykryte wady techniczne lub, produkt został uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, klient ma prawo odesłać go z powrotem.
Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty pocztowej zwrócimy Państwu natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji. Reklamacji nie obowiązują materiały jednorazowego użytku. - Procedura reklamacji:
- Klient odsyła reklamowany towar. Towar musi być zapakowany w sposób bezpieczny, gwarantujący jego bezpieczny transport.
- Na przesyłce powinien być napis „Reklamacja”.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń lub wad mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane jedynie w sytuacji, gdy wada czy uszkodzenie zostały zgłoszone dostawcy w momencie odbioru przesyłki. Warunkiem przyjęcia takiej reklamacji będzie spisanie wraz z dostawcą protokołu reklamacyjnego.
- Przesyłki z reklamacjami należy kierować na adres:
Sklep Internetowy Hardes.com.pl
Aleksandra Krężołek Robert Redzisz
Mielczarskiego 47
25-709 KIELCE
- Do przesyłki należy dołączyć wypełniony i podpisany dokument reklamacyjny
- Po dotarciu przesyłki do magazynu sklepu Klient otrzymuje informację e-mail o otrzymaniu reklamacji.
- Następuje rozpatrzenie reklamacji.
- Po odesłaniu podpisanej przez klienta faktury korygującej zwracana jest należna kwota w sposób określony w dokumencie zwrotu.
Zwroty
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku Klient może w terminie 10 dni od daty otrzymania towaru odstąpić od umowy rezygnując z towaru zakupionego w sklepie internetowym hardes.com.pl
Zwracany towar nie może być używany ani uszkodzony, a także musi posiadać oryginalne opakowanie. Klient dokonuje zwrotu towaru na swój koszt. Klient ponosi wszelkie koszty związane z dokonaniem zwrotu.
Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.- Do przesyłki należy dołączyć wypełniony i podpisany dokument zwrotu
- Po dotarciu przesyłki do magazynu sklepu Klient otrzymuje informację e-mail o otrzymaniu zwrotu.
- Po odesłaniu podpisanej przez klienta faktury korygującej zwracana jest należna kwota w sposób określony w dokumencie zwrotu.